Kulcsszó keresés /


A világ legbotrányosabb kampányai

  • 2015. július 21.

A divatszakmában nem ritka, hogy egy-egy fotósorozat kissé pikánsra sikeredik. Leginkább a parfüm és egyértelműen a fehérnemű reklámok esetében fordul elő, hogy a kampányok olyannyira szexuálisan túlfűtöttnek bizonyulnak, hogy nem is kerülnek nagy nyilvánosság elé, vagy egyből betiltják őket. Azonban a botrány sokszor együtt jár a sikerrel, szexszel mindent el lehet adni, és ugye azt is tudjuk, hogy ami már egyszer kikerül az internetre, az ott is marad.

olvass tovább

Botrány: A kamera másik oldalán, Terry Richardson

  • 2014. július 11.

Vastagkeretes szemüveg, barkó, kockás ing és rengeteg fedetlen testrész, ez Terry Richardson. A híres divatfotós körül talán még soha nem volt akkora felhajtás, mint mostanában, hiszen sorra kerülnek elő a cifrábbnál cifrább történetek és a képek ma már ikonikussá vált stúdiójából.

olvass tovább

SJP soha nem megy ki a divatból

  • 2013. augusztus 13.

Tökéletes fotósorozat. Ez a végeredménye annak, ha Sarah Jessica Parker, Terry Richardson és a Harper’s Bazaar csapata összeáll. Teljesen mindegy, hogy Gucci, Chanel, vagy Oscar De La Renta ruhában pózol, netalán melegítőben kutyát sétáltat, SJP soha nem mossa le magáról az „örök divatikon jelzőt”.

olvass tovább

Gwyneth Paltrow szexibb mint valaha

  • 2012. február 20.

A Grammy gálán csak úgy sugárzott Gwyneth Paltrow, aki szexibb, mint valaha! Legutóbb a Fertőzés című filmben láthattuk kevésbé csábos szerepben, a márciusi Harper's Bazaar-ban pedig Terry Richardsonnak állt modellt a szőke színésznő.

olvass tovább

Pirelli naptár 2010

  • 2009. november 20.

Kár itt minden szó, lehet gyönyörködni, lehet ámulni, lehet a nyálelválasztást beindítani... A világ egyik legjobb marketingjével, meztelen csajokkal reklámozó gumigyár, a Pirelli 2010-es naptárjának is ott kell lógnia minden garázsban...

olvass tovább